sarasvensson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Sara - 12 januari 2011 18:20

Då var det redan årets andra skoldag. Min onsdag började med att jag, vid sju-tiden morses, kilade upp och åt frukost med syster. Efter det gjorde jag iordning mig och kilade sedan ner till mina älskade små prinsessor! Dagen började som vanligt vid halv nio med idrott inne i stan, direkt på morgonen. Onsdagar brukar vara väldigt långsamma och tråkiga, men inte idag :) Dagen har gått fort och det har faktiskt varit en riktigt rolig dag :) Det är inte var dag som man kan säga så, men idag kan jag det :) Syster och jag gick hem från skolan tillsammans med madde. Det blev efter det snöskottning, så att pappa kunde komma upp på garageuppfarten.

Lite senare blev det en mellis innan det var dags att sätta sig med lite läxor. Igår och idag har vi fått några läxor tills denna vecka och till nästa vecka. Idag blev det att bocka av no-läxan tills på fredag och att börja med engelska-läxan, som är tills på onsdag nästa vecka. Skönt att inte behöva stressa med plugget! Nu i eftermiddag tog syster och jag oss en skön liten promenad här i samhället. Verkligen skönt att komma ut lite i friska luften och röra lite på sig. Härligt! Det blev en kort promenad idag, för strax efter att vi kom hem från promenaden, åkte syster och mamma iväg och handlade, så då passade jag på att vara ute en stund med embla och troja. Mina duktiga tjejer!


Nu har mamma och syster kommit hem från handlingen, så nu blir det snart middag med hela familjen! Måste föressten visa er vilka fina berlocker syster och jag fick av våran bror igår :)


Silver-berlocker från Sjöbergs Guld inne i stan. Halvorna ska vi sedan sätta i silver-kedjor, som vi håller på och fixar med. Den högra halvan är min och andra halvan är systers. Ingen jätte bra bild, ska försöka fixa en bättre.


Innan jag avlsutar dethär inlägget, vill jag bara skicka en lite hälsning till er som dag efter dag följer mig och mitt liv här på bloggen :)


              


Hoppas att ni har en underbar onsdag!! Nu blir det middag. Puss och Kram ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards