sarasvensson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Sara - 24 januari 2011 18:41

                 

                                    Fina, goa, älskade Embla!


                                Världens bästa, älskade Troja!


Japp, då var det måndag igen. Det jag verkligen älskar med måndagar är at man har en helt ny vecka framför sig och med det en massa nya möjligheter! I love it! Idag har jag haft en utav mina längsta dagar i skolan. Usch, jag gillar verkligen inte att komma med med huvudvärk på måndag eftermiddag. Dagen har iallafall rullat på bra. När jag kom hem från skolan, blev det en ordentligt mellis i form av systers goda piroger och sen blev det plugg! Engelska, tyska och so. Härligt att hinna med mycket! Efter att jag suttit och pluggat en hel del och hunnit med en massa, gick jag ut på en skön långpromenad med fina syster. Lovely! Nu har jag precid duschat och ätit middag. Hur har eran måndag varit?


Mina älskade prinsessor fick tyvärr inte komma ut idag...men imorgon har jag lovat både dom och mig själv att vara ute en stund i friska luften med mina fina tjejer! Imorgon ska jag även iväg och klippa med och så blir det skola som vanligt. Hoppas att ni haft en underbar måndag och att eran vecka börjat på bästa sätt!

Tack snälla Alma för dina gulliga kommentarer, som jag blir så glad utav! Så roligt att du hör av dig! ♥ Kram till dig!


Puss!! / Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards