sarasvensson

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Sara - 25 januari 2011 19:30

Idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll. Dagen började med en frukost med syster lite efter sju-tiden imorses, sedan kilade jag ut till sessorna och efter det gjorde jag iordning mig inför skoldagen. Idag hade jag bla. musik, som jag tycker är så roligt. Spelar ju som ni redan vet gitarr och älskar det! Idag fortsatte syster och jag med att spela piano, och det är ju bara så kul!! :) Jag älskar det! Vi spelade med båda händer idag, genom att lägga det vanliga ackordet med högerhandet och sedan ett bastonen med vänsterhanden. Jätte kul! Idag slutade jag skolan tio över tre, så fort jag kom hem slängde jag i mig lite mellis för att sedan fara iväg och klippa mig. Klipper mig hos min frisör Ulla här i Gudhem. Har klippt mig hos henne sedan jag var liten och kan inte tänka mig någon bättre frisör:)


När jag kom hem igen satte jag mig och pluggade järnet. Var jätte trött, eftersom klokan då var lite efter fem. Men men, det var bara och kämpa på!

Först blev det engelska och no, sedan en liten promenad med syter, därefter dusch, sedan middag och nu har vi suttit med so i ungefär en timma. Skönt att få en massa gjort, även om det är jobbigt. Är riktigt nöjd med dagen!


Ikväll blir det ingen tv för min del. Jag ska lägga mig tidigare än vad jag brukar och läsa i min bok, som jag snart läst ut:). Imorgon ska jag åka slalom i backen inne i stan, hela dagen. Vi har friluftsdag på våran skola, och får då syssla med en massa roliga vinteraktiviteter. Varje år det är friluftsdag, väljer både jag och min syster slalom, som vi gillar så mycket! Åh, det är så roligt! Längtar verkligen tills jag får åka uppe i fjällen, i Kläppen. Varje år åker vi upp till fjällen och åker skidor. Vi är nog lite av en skidfamilj :) Vi har varit i Stöten, Branäs, Idre och nu är det dags att testa på Kläppen för första gången! :) Hoppas att ni har en underbar tisdag! All kärlek ♥ 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards