sarasvensson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

tack för idag!

Av Sara - 5 januari 2011 19:55

               

Lyssnar återigen på vackraste timoteij med underbara låten "decembernatt". Är helt kär i denhär låten. Så vacker! Har inte hört den så mycket innan Julkalaset, men efter att jag hört mina älskade tjejer sjunga låten, ja, då kan man inget annat än att älska låten! Åh, så bra den är! Idag har jag haft en såndär dag med en del måsten och en del saker jag måste ta itu med. Jag gillar att inte behöva ha några måsten, men jag fortstår att man inte kan slippa ett enda måste. Jag älskar att få saker gjorda och hinna med en massa. Idag har det blivit en typiskt sådan dag. Tog mig en skön sovmorgon till klockan tio, det blev en god frukost med syster på morgonen och på förmiddagen begav jag mig ut på en härlig promenad och så hjälpte jag mamma med matvagnen. Jag satt och åt frukost kvart över tio, halv skulle jag vara nere, iordninggjord och påklädd för att hjälpa mamma. Jag hann :) och jag hann även igår också.

Det blev en jätte god lunch med syster idag, snabb och enkel, nämligen hemgort potatismos med fiskpinnar. Gott! I eftermiddags var jag och syster ute en ordentligt stund med prinsessorna i snön. Jag kommer sakna min så älskade prinsessor, nu när jag är borta i några dagar! Jag vet att dom har det bäst här hemma och mamma kommer att sköta om dom så bra. Att flänga och fara med små kaniner, är inget bra altenativ. Dom trivs så bra i buren och dom har varandra, så det kommer att gå jätte bra. Som mest har jag varit ifrån dom i två veckor ungefär, jag fixade det och att nu vara ifrån dom i två dagar, det fixar jag toppen! Nu ikväll åt jag med familjen och så duschade jag och gjorde iordning mig. Packat har jag också hunnit med. Det ska bli så roligt att komma till mormor i några dagar!


Jag är så glad över er! Ni som jämt och ständigt följer mig här på bloggen, skriver gulliga kommentarer och skriver frågor ni undrar över. Jag är oerhört tacksam över er som följer min blog! Utan er hade jag inte bloggat så mycket som jag gör idag. Jag är tacksam över att jag får göra dethär, göra någonting som jag älskar och brinner för. TACK ♥


Nu tackar jag för idag, kära läsare, så hörs vi imorgon igen!

Jag tycker om er!♥ Puss!

 
 
emeliiens -

emeliiens -

5 januari 2011 23:58

vilken härlig header!

http://emeliiens.blogg.se

Sara

8 januari 2011 12:40

tack så jätte mycket! vad gullig du är :)

 
denise [fotoblogg]

denise [fotoblogg]

6 januari 2011 21:23

Hejsan, har precis bytt design/header och vill gärna veta vad ni tycker om den! :)
Hiss eller diss?
Kram

http://denisesalomonsson.blogg.se

Sara

8 januari 2011 12:41

hej! Har precis kikat in på dig blogg, jätte fin header verkligen!! Toppen fin! Verkligen hiss :) Hoppas allt är bra med dig, Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards