sarasvensson

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

prinsessor och fix

Av Sara - 14 januari 2011 17:27

För en stund sedan var syster och jag ute med prinsessorna. Passade då på att städa buren, så att den blev ren och fin, nu inför helgen :) Som ni vet, så gillar jag att ha orning och reda omkring mig, så självklart ska mina små prinsessor också få det :) Har man mig som matte, så får man det rent och fint :) Det var så roligt att ha ute tjejerna idag! Man ser verkligen att dom uppskattar att få komma ut varje dag och få frisk luft och få röra på sig. I helgen har jag bestämt att ha ute dom en gång imorgon och en gång på söndag, då en ganska lång stund. Skönt för dom att få komma ut en ordentlig stund och springa av sig.


Det tog bara några minuter att få buren ren och fin idag. Härligt! Dessutom så fixade jag även med lite annat, allt som hör till när man har kaniner :) Fylla på hö och matblandningar, borsta och göra det fint även på bänken nedanför buren (där alla kanin-grejer står). Om några veckor är det dags för kloklipp igen!


För en liten stund sedan kom jag in från kylan. Har duschat, rakat benen, smörjat in mig och tagit på mig mys-kläderna inför fredags-kvällen :) Lite fix med andra ord. Härligt att bli ren och fin! Idag eller imorgon hade jag planerat för att åka och simma, men tyvärr blev det inte av, får hoppas att det blir av nästa helg istället. Ska fråga syster om hon vill åka med och simma några längder :) Kanske stöter jag på timoteij-Cecilia på Odenbadet!!! :) Hon är faktiskt där och simmar och även gymmar lite då och då :) Fina tjejen! ♥


I köket förbereds kvällens middag, kött, klyftpotatis och sås. En riktigt god fredags-middag! Ikväll blir det mys framför Let´s Dance!! Mitt älskade favorit-program!! :) Vi hörs om en stund igen!! Puss och tack för att ni vill följa min vardag ♥ / Sara

 
 
Ingen bild

Julia

14 januari 2011 17:48

Den understa bilden är finast och annars den som är längst upp eller den som är näst längst upp :D fast alla var du fina!! :D <33

Sara

14 januari 2011 18:19

hej Julia!! Tack!! Vad roligt att du gillar alla bilder, och att du har favoriter :) Kika in lite senare, så avslöjar jag vilken bild som blir med bidrag :) Kram Sara

 
Nathalie Mamma Till Jasmine

Nathalie Mamma Till Jasmine

14 januari 2011 18:04

Hej Sara!
Tack så mycket! Du med!
Va roligt att du tycker det, jag som inte kan göra något annat med designen. :D

Tack så otroligt mycket, jo visst är hon! ♥

Ja va roligt du är så välkommen!
Va trevligt att du tycker det!

Hur mår du ida då?

Kramar till dig från Jasmine och mig! ♥

http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se

Sara

14 januari 2011 18:21

Hej igen, Nathalie! Tack så mycket! Jasmine är jätte jätte söt :) Roligt och höra att jag är välkommen, du är välkommen till mig :) Jag mår bara bra, härligt med helg :) Hur mår du och Jasmine? Kram till er!! / Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards