sarasvensson

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

LÖRDAG

Av Sara - 15 januari 2011 16:22

Har precis suttit med lite läxor, både tyska och engelska som jag har i läxa till tisdag och ondag i nästa vecka. Skönt att beta av lite varje dag, så att det sitter som en smäck och att man kan det kanon! Innan det var jag och syster ute en sväng med prinsessorna. Vi tog två varv runt huset och tränade sedan mage, då embla och troja fick springa upp och ner för höga snöhögar. Det klarar dom kanonbra, dom är så duktiga!! Verkligen bra träning för deras små magar :) Efter att vi varit ute blev det belöning och sedan vila i buren.


Innan jag var ute med prinsessorna,sorterade jag och fixade iordning alla skolgrejer jag tagit med mig hem över helgen, dvs. alla mappar och mina två pärmar. Jag har satt in gjorda papper och arbeten jag gjort i en stor pärm med en massa flikar, där det ryms plats för alla mina ämnen. Jag har dessutom bytt alla mina mappar, eftersom alla varit trasiga och väldigt slitna. Har haft mapparna i ett och ett halvt år, så nu var det dags att byta ut dom :)


Nya,färgglada mappar, som kommer passa bra i mitt blåa plåtskåp i skolan :)


Ny pärm som jag fick i fredags. Gjorde även en snygg framsida, i form av min autograf :)


 

            

Gillar verkligen att ha ordning och reda, inte bara hemma och i mitt rum, utav även i skolan. Har skrivit in alla ämnen på mitt nya register och satt in massa papper och arbeten. Visst, vi kanske inte har så mycket papper och arbeten i hemkunskap, idrott, slöjd mm, men det kommer arbeten och uppgiter teoretiskt framöver, så det gäller att vara beredd :)


Klart! Visst blev det härligt med så mycket fina färger?


 

Hoppas att ni har en lovely lördag!! Sköt om er och ha en fortsatt trevlig helg!! Vi hörs om en liten stund, igen! Puss! ♥ / Sara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards