sarasvensson

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

ÄNTLIGEN FREDAG!

Av Sara - 21 januari 2011 17:47

Trevlig helg på er! Har längtat så efter helgen och nu är det äntligen fredag. Underbart! Denhär veckan har faktiskt gått ganska så fort, vilket har varit jätte skönt. Idag fick jag kila upp lite efter sju, för att äta frukost med syster innan det var dags att promendera iväg till skolan och dagens första lektion. Idag har jag haft vikarie i 3 av 4 ämnen. So var dagens sista lektion och efter att vi slutat för dagen, begav syster och jag oss hem åt för att sedan ge oss iväg på en liten promenad upp till affären för att hämta posten.


Idag gjorde vi en riktigt god fredags-mellis. Nämligen hallon och blåbärs-smootie. Lite senare kommer receptet och steg för steg hur man gör. Passade nämligen på att fota steg för steg, så att ni enkelt förstår hur man ska göra. Strax kommer det!

Fantastiskt god hallon och blåbärs-smootie. Strax kommer receptet!


Efter den goda, goda mellisen slängde jag ihop en sats med chokladbollar. Det var längesen jag bakade och framför allt längesen jag bakade just chokladbollar.


 


Medans chokladbollarna fick så i frysen, där jag hellre har dom, pga. att dom blir mycket hårdare då och det gillar jag :), så var syster och jag ute en lång stund med prinsessorna. Syster städae buren, medans jag var ute med tjejerna. Vi har också gjort iordning i deras lilla hörna inne i garaget, plockat iordning och gjort det rent och snyggt. Härligt!


Efter att vi varit ute med embla och troja, begav vi oss ut på en promenad. Skönt och röra på sig och sammtidigt få frisk luft! Nu har jag precis dukat till kvällens middag, duchat och gjort iordning mig inför kvällen. smörjat in ansiktet med min favoritkräm av märket Lumene från KICKS och ska alldeles strax byta örhängen till något av dom nya paren :) Se örhängena i inlägget nedan.


Hoppas att ni har en mysig fredag och att helgen börjat på bästa sätt!!


Puss och Kram, vi hörs om en stund! / Sara♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards