sarasvensson

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sara - 5 januari 2011 11:07

Började dagen på bästa sätt, nämligen med en sovmogon till klockan tio och därefter blev det en god frukost med syster. Fick seda ge mig ut i snövädret och ner till skolan, för att hjälpa mamma med mat-vagnen till dagis. Det är halt, det blåser och det snöar. Sedan fixade jag hos embla och troja och gav dom mat, innan syster och jag kilade iväg på en promenad till affären för att hämta posten.


Om en timma ska vi fixa lunch, fiskpinnar och hemgjort potatismos. Det var längesen jag åt fisk, så det kommer bli jätte gott!! Idag ska jag fixa med lite allt möjligt här hemma. Prinsessorna ska ut, rummet ska städas, det ska packas tills morgon och senare idag blir det en långpromenad med syster. Mycket att göra, men jag ska försöka uppdatera så ofta jag hinner idag!


Ha en toppen-fin onsdag, så hörs vi lite senare!! Puss!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards